Zamieszczone przez martinl
Budżet: 30.000 zł. Zadanie: kupić auto klasy średniej
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez daneczek76Zamieszczone przez martinlNie było takiego silnika. Pierwszym wspólnym dieslem jest 2.0 TDCI montowany w Fordach od bodajże 2007 roku.
W latach kiedy Ford produkował 1.8 TDCI w grupie PSA były takie silniki:1.5D, 1.9, 1.9 TD, 2.1 TD, 2.0 HDi (90 i 110KM), 2.2 HDI.
Przecież 1.8 TDCI to common rail a 1.9 TD to klasyczna pompa...
Silniki serii XUD w PSA to jedne z najbardziej udanych diesli w ogóle. Przebiegi po milion i więcej kilometrów nie są niczym szczególnym.
Komentarz
-
-
The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford Motor Company and the PSA Group (Peugeot/Citroën). The Ford/PSA joint-venture for the production of the DLD was announced in September, 1998. Some of the engines are produced at Ford's Dagenham Engine plant in Dagenham, England, also at Ford's Chennai plant in India, others at PSA's Trémery plant in France.[1]
The straight-4 engines are sold under the Duratorq TDCi name by Ford, and as the HDi by Citroën and Peugeot. Mazda also uses the DLD engine in the Mazda2 and the Mazda 3, calling it the MZ-CD or CiTD.
1.8 jest silnikiem DLD-418 dokładnie.
I jak napisałem od 1998 roku współpracuje z PSA[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nemiTeż właśnie słyszałem od znawcy tematu, że Avensis wymaga ok. 40.000 zł.Zamieszczone przez shokTylko moim zdaniem Toyota jest duzo droższa w utrzymaniu.W serwisie ceny zabijają a zamienniki tez przewyższają ceny częsci Octavi czy VW.
Trza brać Mondeo, tak jak radzą koledzy.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothChciałbym zdementować, ceny jak ceny, może drożej niż w Skodzie (VW nie znam), ale nie tak drogo jak w niektórych Francach, Subaru, Mazdzie, czy premiumach.
Mazda 3 MPS
przegląd po 15000km - 610zł
przegląd po 30000km - 626zł
z olejemTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nemiI jak z kasą? Ja wystawiłem 16.400, opuściłem 6 stów.
Komentarz
-
-
jak się kolega upiera na forda to jest fajny w Niemczech po leasingowy 1 właściciel
Mondeo 2,0 TDCI Turnier (kombi)Durashift automat "Ghia"
Data pierwszej rejestracji:: 12.2004 Stan licznika: 125.600 km
Automatyczna klimatyzacja, Radionawigacja, Asystent parkowania, Wspomaganie, Poduszki powietrzne: 6, Zamek centralny - FB
cena 6300 euro na gotowo =29600zł
jak byś chciał namiar do gościa który sprowadzi ci fajne auto po jakiejś firmie i dokońca serwisowane to wal na PW.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981nemi, to bierz mondeo kombi w dobrym stanie poszukaj 2.0 145 koni benzyne, jak wcześniej padało - to dobre silniki. jak będzie za dużo paliło to zapakujesz gaz i tyle. i temat zamkięty hehe..bo w nieskończoność będziemy się rozwodzili, i wracali do wątków z początku, jak niektórzy którzy nie ślędzą tematu i ciągle o dieslu piszą
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford Motor Company and the PSA Group (Peugeot/Citroën). The Ford/PSA joint-venture for the production of the DLD was announced in September, 1998. Some of the engines are produced at Ford's Dagenham Engine plant in Dagenham, England, also at Ford's Chennai plant in India, others at PSA's Trémery plant in France.[1]
The straight-4 engines are sold under the Duratorq TDCi name by Ford, and as the HDi by Citroën and Peugeot. Mazda also uses the DLD engine in the Mazda2 and the Mazda 3, calling it the MZ-CD or CiTD.
1.8 jest silnikiem DLD-418 dokładnie.
I jak napisałem od 1998 roku współpracuje z PSA
Wspólne są 1,4 HDi i 1,6 HDi i to tyle.
1.8 TDCI nie ma nic wspólnego z żadnym 2.0 HDI a tym bardziej 1.9 TD!!!
I zarówno jeden jak i drugie to jedne z najbardziej udanych konstrukcji w ogóle
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftbo na pewno pierwsze 1.8TDi w Focusach I to byly wlasnie tymi silnikami.
Lecz potem system common rail od 2001 został dołożony przywspółczulny z PSA .
Sory za OT kończę już rozmowy o turobgnojkach.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
nemi, posłuchaj głosu bojaźni i bierz tego łajna-sprzedajac czesci do Skody mialem kiedys tel( w sprawie kierownicy RS) od pewnego Pana z Gdanska,ktory zwierzał mi się,że wczoraj odjechala Laguna ktora kupil za sto kilkanascie tysiecy w salonie,sprzedal po 3 latach za 30 i jest najszczesliwsza osoba pod sloncem bo nigdy w zyciu nie mial z niczym takiego problemu jak z nia.Pytal niepewnie czy O2 to dobre auta,choc i tak byl pewien,ze gorszego niz tamto nie znajdzie, tezę tę potwierdzaja znajomi ktorzy takimi autami sie poruszaja,i oni poprostu juz sie przestawili,ze jak auto jest naszpikowne elektroniką to poprostu psuc sie musi :lol: Cieszmy się koledzy,że nikt nas nie zmusza to prezentowania tego typu poglądu :P
Aha,jeszcze jedna historia jakis czas temu byłem ze znajomym ogladac dla niego Clio,facet,ktory sprzedawal auto wykonywal naprawy warsztatowe dla jednego z wroclawski ASO Renault,mowi,ze u niego cala rodzina jeździ Renowkami,ale Laguny II to najgorszemu wrogowi nie życzy. Autentycznie pokazywal mi ,ze na 7 stanowisk w jego warsztacie 6 zajmowały Laguny II ! :shock:
Pozdrawiam252/555
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWCzyli ile :?:
Mazda 3 MPS
przegląd po 15000km - 610zł
przegląd po 30000km - 626zł
z olejem
Ja zawsze biorę Mobil1 5W50, a taki nie każde ASO ma i muszą kupować bańkę, albo ja kupuję, tylko że wtedy płacę za bańki, a nie faktycznie wlaną ilość. aha, silnik nigdy nie wziął oleju na tyle, żebym musiał dolewać między przeglądami, a wcale nie był traktowany emerycko.
Nie mam przy sobie ceny za przegląd po 15.000, potem to już wpisywałem w Excela i mam pod ręką. No więc tak, wszystkie ceny na Mobil1 5W50, 2-litrowy benzynowy Avensis :
- przegląd po 30.000 km (tzw. duży) = 800 zł (Siedlce), 900 - 1.200 zł (Wawa)
- przegląd po 45.000 km (tzw. mały) = 820 zł (Wawa)
- przegląd po 60.000 km (tzw. mega duży) = 1.200 zł (Wawa)
Z tańszym olejem zaoszczędzisz ~100 zł.
Najpierw dzwoniłem do wszystkich ASO w promieniu 100km od Wawy, potem znalazłem jedno "ulubione" ASO i jeździłem w ciemno do nich, stąd od 45.000 km brak porównania cen.
BTW gdzie serwisujesz Mazdę?Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nemiPewien człowiek doradza mi Lagunę.
wszystko z nim było ok, jeździł nim troszkę ponad rok ale jak padła klimatyzacja i połowa elektroniki jaka była w samochodzie to się jej pozbył, bo podobno sporo $$ poszło by na naprawy. słyszałem taki przykład, że 2 znajomych kupiło w podobnym okresie 2 lagunu i jednemu się sypało wszystko, a drugiemu nic się nie działo więc chyba jest to loteria z tymi usterkami
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothZamieszczone przez MisiekWAWCzyli ile :?:
Mazda 3 MPS
przegląd po 15000km - 610zł
przegląd po 30000km - 626zł
z olejem
Ja zawsze biorę Mobil1 5W50, a taki nie każde ASO ma i muszą kupować bańkę, albo ja kupuję, tylko że wtedy płacę za bańki, a nie faktycznie wlaną ilość. aha, silnik nigdy nie wziął oleju na tyle, żebym musiał dolewać między przeglądami, a wcale nie był traktowany emerycko.
Nie mam przy sobie ceny za przegląd po 15.000, potem to już wpisywałem w Excela i mam pod ręką. No więc tak, wszystkie ceny na Mobil1 5W50, 2-litrowy benzynowy Avensis :
- przegląd po 30.000 km (tzw. duży) = 800 zł (Siedlce), 900 - 1.200 zł (Wawa)
- przegląd po 45.000 km (tzw. mały) = 820 zł (Wawa)
- przegląd po 60.000 km = 1.200 zł (Wawa)
Najpierw dzwoniłem do wszystkich ASO w promieniu 100km od Wawy, potem znalazłem jedno "ulubione" ASO i jeździłem w ciemno do nich, stąd od 45.000 km brak porównania cen.
BTW gdzie serwisujesz Mazdę?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz